La polifacètica estrella Keanu Reeves i el mestre de la ciència-ficció moderna China Miéville s’uneixen per crear una novel·la amb un concepte enlluernador que trenca amb tots els models de la literatura de ficció actual.
SINOPSI:
«Ens calia una eina —va dir ella—.
Així que la vaig demanar als déus».
Sempre hi ha hagut rumors, llegendes, el guerrer que no pot ser assassinat, que ha vist com mil civilitzacions s’aixecaven i queien, el guerrer d’incomptables noms: Unute, el fill del llampec, la mateixa mort..., a qui avui dia es coneix simplement com a «B». I ell tan sols anhela ser capaç de morir. Un grup d’operacions encobertes de l’exèrcit estatunidenc li promet que podrà aconseguir el seu destí de mort; tot el que ha de fer a canvi és ajudar-los. Però quan un soldat torna a la vida, el succés impossible acaba apuntant a una força encara més recòndita, i almenys igual de poderosa, que la del mateix B. Una força que persegueix tots els seus objectius.
EL QUE S’HA DIT SOBRE EL LLIBRE:
«Una col·laboració excepcionalment innovadora de dues ments extraordinàries».
William Gibson, autor de Neuromàntic
«Amb Matrix vaig fer kung-fu. Amb John Wick vaig fer “gun-fu”. I ara, amb aquest nou projecte, vull crear un nou estil de lluita radical».
Keanu Reeves
«De vegades, els millors jocs són els que es desenvolupen amb les joguines d’altres. Va ser un honor, una sorpresa i un plaer que el Keanu em convidés a jugar. Però mai no podria haver predit com de generós seria amb les joguines amb les quals estava treballant des de feia tant de temps».
China Miéville
«Estilísticament és audaç, combina ciència-ficció, fantasia, paraciència, història i acció. És una història violenta, àgil i introspectiva, i en última instància ofereix una exploració filosòfica de la identitat i el significat de la mortalitat, el caos i l’entropia... Sigui el que sigui, funciona».
Booklist
«És clar que Reeves i Miéville s’han divertit escrivint aquesta història... Una delícia magníficament ben escrita per als aficionats a la mitologia moderna».
Kirkus Reviews
«El llibre d’un altre lloc és ciència-ficció en estat pur: un concepte enlluernador, uns personatges captivadors i una trama profunda i original que barreja acció, drama i existencialisme d’una manera valenta que sorprendrà i commourà els lectors».
Ben Brusey, director editorial de Del Rey
| Sello | Océano Gran Travesía |
| Colección | Juvenil adulto |
| Categoría | Literatura infantil y juvenil |
| Idioma | Catalán |
| Dewey | |
| BISAC | |
| BIC | |
| ISBN | 9788412794496 |
| Año | 2024 |
| Páginas | 432 |
| Formato | 14 × 22 |
| Peso | 750g |
| Derechos | Todo el mundo |
| Etiquetas |
